Medewerker Supportdesk
Medior
Fulltime
Arnhem
Ben jij die Supportdesk medewerker, waar wij naar op zoek zijn?
In deze veelzijdige functie ben jij het eerste aanspreekpunt voor onze klanten. Jij zorgt ervoor dat elke klant zich gehoord voelt, dat vragen snel worden beantwoord en dat problemen echt worden opgelost. Bij 2Service kom je terecht in een energiek en informeel team waar jouw bijdrage écht het verschil maakt!
Oké, wat doe ik dan precies?
Jouw taken in een notendop
- Telefonische bereikbaarheid voor de organisatie;
 - Tickets beantwoorden en oplossen;
 - Emails beantwoorden;
 - Verbeterpunten en algemene trends waarnemen en delen in de organisatie;
 - Andere afdelingen binnen de organisatie bewust maken van verbeterpunten
 
Wat wij van je vragen?
Je bent iemand die klantgerichtheid in het DNA heeft met een commerciële insteek. Je houdt van contact, kunt goed schakelen tussen verschillende taken en blijft kalm, ook als het druk is.
Wij zoeken iemand met:
- Uitstekende beheersing van de Nederlandse en Engelse taal (extra talen zijn een plus).
 - Ervaring met e-mail, ticketsystemen en klantcommunicatie.
 - We zoeken iemand die vriendelijk blijft, zelfs op maandagochtend vóór de koffie. 😉
 - Kennis van Excel en bij voorkeur ervaring met ERP-systemen.
 - Een scherp oog voor verbeteringen in service en processen.
 
Wie jij bent
- Klantgericht, behulpzaam en vriendelijk.
 - Stressbestendig en stevig in je schoenen, ook bij pittige gesprekken.
 - Positief ingesteld en gemotiveerd om het beste uit jezelf te halen.
 - Kritisch en oplossingsgericht: jij ziet waar het beter kan.
 
Als je je hier niet helemaal in kunt vinden, maar wel denkt dat je goed binnen het algehele plaatje past, schroom dan niet om alsnog te solliciteren. We worden graag overtuigd.
Wat je van ons krijgt…
Bij 2Service werk je in een betrokken en deskundig team waar service en klanttevredenheid samenkomen. Geen logge organisatie, maar korte lijnen en ruimte voor jouw ideeën!
Vooruit, ik kan me voorstellen dat je dit ook wilt weten:
Wij bieden jou:
- Een salaris tussen €2.400 en €3.200 (afhankelijk van ervaring en groei).
 - Ruimte voor opleiding/cursus en persoonlijke ontwikkeling.
 - Doorgroeimogelijkheden bij goed functioneren.
 - 24 vakantiedagen en goede arbeidsvoorwaarden.
 - Een informele werksfeer, met collega’s die niet alleen leuk lijken ze zijn het echt. (We hebben het zorgvuldig onderzocht!
 
Wie zijn wij?
2Service is een dynamische en snelgroeiende distributeur van mobiele telefoon onderdelen, die al sinds 2011 actief is. Als officieel partner van Samsung, staan wij garant voor hoogwaardige onderdelen, een efficiënte distributie en een professioneel beheer van onze webshops: Mobileparts.shop en Samsungonderdelen.com. Hoewel we nauw samenwerken met Samsung, beperken we ons niet tot één merk; we werken ook samen met tal van andere bekende merken. Onze voornaamste focus ligt op het leveren van telefoononderdelen en accessoires aan reparateurs en winkels.
Onze missie gaat verder dan enkel zakendoen. Wij geloven in duurzaamheid en dragen ons steentje bij aan het verminderen van de CO2-uitstoot. Hoe doen we dat? Door de levensduur en gebruiksvriendelijkheid van mobiele apparaten te verlengen. Repareren is immers duurzaam: het zorgt ervoor dat gebruikte devices zo lang mogelijk in gebruik blijven, waardoor er minder nieuwe apparaten geproduceerd hoeven te worden.
Met trots kunnen we zeggen dat we met Mobileparts.shop marktleider zijn in de Benelux, en we zijn vastbesloten om deze positie uit te breiden naar andere delen van Europa. Bij 2Service hebben we een team van 65 enthousiaste professionals die zich inzetten om onze klanten de best mogelijke service te bieden. We hebben een indrukwekkend aanbod van maar liefst 84 merken, verdeeld over vijf productgroepen: Onderdelen, gereedschap, accessoires, toestellen en services.
Een resultaat om trots op te zijn is dat we momenteel meer dan 4.500 repair shops bedienen. Ons doel is om nog veel meer repair shops kennis te laten maken met onze kwalitatieve dienstverlening. Ben jij iemand die graag impact maakt en wil bijdragen aan duurzaamheid? Dan nodigen we jou van harte uit om ons te komen versterken in ons streven naar een groenere toekomst. Samen kunnen we het verschil maken!
Arbeidsvoorwaarden? Zeker belangrijk, dit kun je van ons verwachten.
Pensioencompensatie
Eigen keus om te bepalen hoe je ermee om gaat.
Laptop
Check!
Prestatiebonus
Excellent presteren betekent meer money voor jou.
Reiskostenvergoeding
Woon je wat verder weg? Dan compenseren we je graag!
8% vakantiegeld op jaarbasis
Vanzelfsprekend!
Vakantiedagen
24 op fulltime basis.
Doorgroeimogelijkheden
We houden van persoonlijke ambitie en groei.
Auto van de zaak
Als je hem echt nodig hebt krijg je d’r een.
Smartphone
Als je deze ook echt nodig hebt, krijg je deze ook.
Borrels en bedrijfsuitjes
Een paar keer per jaar gaan we helemaal los.
Aankoopvoordeel
Yep, op producten als onderdelen, accessoires en devices.
Gameroom
“Serious business, serious fun”, is ons motto.
Flexibel werken
Flexplekken, thuiswerken en geen 9-tot-5-mentaliteit.
Opleidingsmogelijkheden
Een cursus of opleiding? DOEN, als hij nuttig is!
Lunch op werk
Lekker en gezond eten met de lunchservice.
De sollicitatieprocedure
Hoe kan ik solliciteren?
Laten we in een relaxte setting kennismaken. Want solliciteren is wat ons betreft niet meer de term. Liever doen we gewoon een bakje koffie, thee of fris om elkaar te leren kennen. Ben je enthousiast? Dan kunnen we niet wachten om jouw CV te zien!
Toch nog vragen?
Voor meer informatie over deze vacature kan je contact opnemen met:








