Alle vacatures

Financieel Administratief Medewerker

Medior

24-32 uur

Arnhem

Ben jij accuraat, analytisch en toe aan een volgende stap in de financiële administratie?
Dan zijn wij op zoek naar jou!

Als Financieel Administratief Medewerker maak je deel uit van het Finance-team van 2Service B.V., dat bestaat uit drie financieel medewerkers, een Controller en de CFO. Je rapporteert direct aan de Controller en bent verantwoordelijk voor een breed takenpakket binnen de financiële administratie.
Jij zorgt voor een correcte en tijdige verwerking van financiële gegevens, draagt bij aan het optimaliseren van administratieve processen en denkt kritisch mee over mogelijke verbeteringen. Je werkt zelfstandig, bent nauwkeurig, toont initiatief en staat altijd open voor feedback.

Oké, wat doe ik dan precies?

Je bent onder andere verantwoordelijk voor:

  • Het dagelijks bijhouden van de mailbox
  • Verwerken van betalingen via PayPal, MultiSafepay en bank in AFAS.
  • Doorsturen van inkoopfacturen ter goedkeuring via Klippa en verwerken in AFAS.
  • Uitbetalen van creditfacturen.
  • Opstarten en beheren van incassotrajecten.
  • Verwerken en uitbetalen van Samsung witgoedclaims.
  • Verwerken van debiteuren- en crediteurenadministratie van buitenlandse entiteiten
  • Overige administratie taken.

Wat wij van je vragen?

 

  • Minimaal een afgeronde MBO-opleiding niveau 3 of 4 (financiële richting).N
  • Beheersing van de Engelse taal 
  • Ervaring of affiniteit met financiële administratie.
  • Goede beheersing van Microsoft Excel.
  • Je kunt goed plannen, organiseren en samenwerken.
  • Je bent verantwoordelijk en betrouwbaar.
  • Je bent representatief en bewust van je uitstraling.

Wat je van ons krijgt…

  • Salaris: tussen €2.330,00 en €3.640,00 bruto per maand, afhankelijk van ervaring en achtergrond.
  • Doorgroeimogelijkheden: perspectief om door te groeien als er zich mogelijkheden in de organisatie voordoen.
  • Opleidingsmogelijkheden: wij investeren graag in jouw professionele ontwikkeling en bieden mogelijkheden tot het volgen van opleidingen of cursussen.
  • 24 vakantiedagen + mogelijkheid om dagen erbij te kopen!
  • Werkomgeving: een hecht team waarin samenwerken, verbeteren en resultaatgerichtheid centraal staan.

Wie zijn wij?

2Service is een dynamische en snelgroeiende distributeur van mobiele telefoon onderdelen, die al sinds 2011 actief is. Als officieel partner van Samsung, staan wij garant voor hoogwaardige onderdelen, een efficiënte distributie en een professioneel beheer van onze webshops: Mobileparts.shop en Samsungonderdelen.com. Hoewel we nauw samenwerken met Samsung, beperken we ons niet tot één merk; we werken ook samen met tal van andere bekende merken. Onze voornaamste focus ligt op het leveren van telefoononderdelen en accessoires aan reparateurs en winkels.

Onze missie gaat verder dan enkel zakendoen. Wij geloven in duurzaamheid en dragen ons steentje bij aan het verminderen van de CO2-uitstoot. Hoe doen we dat? Door de levensduur en gebruiksvriendelijkheid van mobiele apparaten te verlengen. Repareren is immers duurzaam: het zorgt ervoor dat gebruikte devices zo lang mogelijk in gebruik blijven, waardoor er minder nieuwe apparaten geproduceerd hoeven te worden.

Met trots kunnen we zeggen dat we met Mobileparts.shop marktleider zijn in de Benelux, en we zijn vastbesloten om deze positie uit te breiden naar andere delen van Europa. Bij 2Service hebben we een team van 65 enthousiaste professionals die zich inzetten om onze klanten de best mogelijke service te bieden. We hebben een indrukwekkend aanbod van maar liefst 84 merken, verdeeld over vijf productgroepen: Onderdelen, gereedschap, accessoires, toestellen en services.

Een resultaat om trots op te zijn is dat we momenteel meer dan 4.500 repair shops bedienen. Ons doel is om nog veel meer repair shops kennis te laten maken met onze kwalitatieve dienstverlening. Ben jij iemand die graag impact maakt en wil bijdragen aan duurzaamheid? Dan nodigen we jou van harte uit om ons te komen versterken in ons streven naar een groenere toekomst. Samen kunnen we het verschil maken!

Arbeidsvoorwaarden? Zeker belangrijk, dit kun je van ons verwachten.

👛

Pensioencompensatie
Eigen keus om te bepalen hoe je ermee om gaat.

💻

Laptop
Check!

🏆

Prestatiebonus
Excellent presteren betekent meer money voor jou.

🚄

Reiskostenvergoeding
Woon je wat verder weg? Dan compenseren we je graag!

💰

8% vakantiegeld op jaarbasis
Vanzelfsprekend!

🏝

Vakantiedagen
24 op fulltime basis.

🚀

Doorgroeimogelijkheden
We houden van persoonlijke ambitie en groei.

🏎

Auto van de zaak
Als je hem echt nodig hebt krijg je d’r een.

📱

Smartphone
Als je deze ook echt nodig hebt, krijg je deze ook.

🍾

Borrels en bedrijfsuitjes
Een paar keer per jaar gaan we helemaal los.

💶

Aankoopvoordeel
Yep, op producten als onderdelen, accessoires en devices.

🎮

Gameroom
“Serious business, serious fun”, is ons motto.

👩‍💻

Flexibel werken
Flexplekken, thuiswerken en geen 9-tot-5-mentaliteit.

👨‍🎓

Opleidingsmogelijkheden
Een cursus of opleiding? DOEN, als hij nuttig is!

🥗

Lunch op werk
L
ekker en gezond eten met de lunchservice.

De sollicitatieprocedure

Overtuigd? Solliciteer direct!

Hoe kan ik solliciteren?

Laten we in een relaxte setting kennismaken. Want solliciteren is wat ons betreft niet meer de term. Liever doen we gewoon een bakje koffie, thee of fris om elkaar te leren kennen. Ben je enthousiast? Dan kunnen we niet wachten om jouw CV te zien!

Toch nog vragen?
Voor meer informatie over deze vacature kan je contact opnemen met:

Johan Jansen, CFO
HR@2service.nl