Alle vacatures

Logistiek medewerker

Junior

40 uur

Arnhem

In het kort;

- 40 uur
- Leuk salaris tussen de € 2.166 - € 2.700;
- Reiskostenvergoeding boven 10 km van 0,21 ct per km;
- Leuke uitjes en een gezellig team;
- Informele werksfeer!

Oké, wat doe ik dan precies?

Voel jij je thuis in de logistiek en wil jij graag leren en verdienen tegelijkertijd? Dit is mogelijk in dagdiensten voor een salaris tussen de €12,44 en €15,52 euro per uur.

Je werkt flexibel op de afdeling outbound en inbound, dat maakt deze functie leuk en afwisselend. Als fulltime logistiek medewerker ben jij verantwoordelijk voor het soepel verlopen van de inkomende en uitgaande goederenstroom. Jouw takenpakket bestaat onder andere uit het uitgeven van onderdelen aan de afdeling outbound en het verzamelen en verzenden van klantbestellingen. Ook draag jij bij aan het bijhouden van de administratie en het actueel houden van de voorraad. Bij outbound zorg je ervoor dat de juiste goederen op de juiste manier verpakt worden en maak je de orders klaar voor verzending. Het werken met administratieve taken en voorraden schrikt jou niet af, in tegendeel: het geeft jou energie om ervoor te zorgen dat alles klopt.

Wat wij van je vragen?

Je hebt een streepje voor als je jezelf kunt vinden in dit rijtje:

  • MBO+ werk- en denkniveau;
  • Je bent beschikbaar voor de dagdienst en minimaal 1 avonddienst per week:
    Dagdienst: 8:45-17:30 uur.
    Avonddienst: 11:45 -20:30 uur;
  • Ervaring hebt met het verwerken en verzenden van orders binnen en buiten Europa;
  • Je bent betrouwbaar en werkt nauwkeurig;

Als je je hier niet helemaal in kunt vinden, maar wel denkt dat je goed binnen het algehele plaatje past, schroom dan niet om alsnog te solliciteren. We worden graag overtuigd!

Wat je van ons krijgt…

Vooruit, ik kan me voorstellen dat je dit ook wilt weten:

  • Een leuk salaris op basis van 40 uur: € 2.166,00 – € 2.700,00 bruto (afhankelijk van leeftijd, capaciteiten en ervaring)
  • Kilometervergoeding (buiten 10 km);
  • 24 vakantiedagen;
  • Mogelijkheid voor scholing
  • Een super leuk team!

Wie zijn wij?

2Service is een dynamische en snelgroeiende distributeur van mobiele telefoon onderdelen, die al sinds 2011 actief is. Als officieel partner van Samsung, staan wij garant voor hoogwaardige onderdelen, een efficiënte distributie en een professioneel beheer van onze webshops: Mobileparts.shop en Samsungonderdelen.com. Hoewel we nauw samenwerken met Samsung, beperken we ons niet tot één merk; we werken ook samen met tal van andere bekende merken. Onze voornaamste focus ligt op het leveren van telefoononderdelen en accessoires aan reparateurs en winkels.

Onze missie gaat verder dan enkel zakendoen. Wij geloven in duurzaamheid en dragen ons steentje bij aan het verminderen van de CO2-uitstoot. Hoe doen we dat? Door de levensduur en gebruiksvriendelijkheid van mobiele apparaten te verlengen. Repareren is immers duurzaam: het zorgt ervoor dat gebruikte devices zo lang mogelijk in gebruik blijven, waardoor er minder nieuwe apparaten geproduceerd hoeven te worden.

Met trots kunnen we zeggen dat we met Mobileparts.shop marktleider zijn in de Benelux, en we zijn vastbesloten om deze positie uit te breiden naar andere delen van Europa. Bij 2Service hebben we een team van 65 enthousiaste professionals die zich inzetten om onze klanten de best mogelijke service te bieden. We hebben een indrukwekkend aanbod van maar liefst 84 merken, verdeeld over vijf productgroepen: Onderdelen, gereedschap, accessoires, toestellen en services.

Een resultaat om trots op te zijn is dat we momenteel meer dan 4.500 repair shops bedienen. Ons doel is om nog veel meer repair shops kennis te laten maken met onze kwalitatieve dienstverlening. Ben jij iemand die graag impact maakt en wil bijdragen aan duurzaamheid? Dan nodigen we jou van harte uit om ons te komen versterken in ons streven naar een groenere toekomst. Samen kunnen we het verschil maken!

Arbeidsvoorwaarden? Zeker belangrijk, dit kun je van ons verwachten.

👛

Pensioencompensatie
Eigen keus om te bepalen hoe je ermee om gaat.

💻

Laptop
Check!

🏆

Prestatiebonus
Excellent presteren betekent meer money voor jou.

🚄

Reiskostenvergoeding
Woon je wat verder weg? Dan compenseren we je graag!

💰

8% vakantiegeld op jaarbasis
Vanzelfsprekend!

🏝

Vakantiedagen
24 op fulltime basis.

🚀

Doorgroeimogelijkheden
We houden van persoonlijke ambitie en groei.

🏎

Auto van de zaak
Als je hem echt nodig hebt krijg je d’r een.

📱

Smartphone
Als je deze ook echt nodig hebt, krijg je deze ook.

🍾

Borrels en bedrijfsuitjes
Een paar keer per jaar gaan we helemaal los.

💶

Aankoopvoordeel
Yep, op producten als onderdelen, accessoires en devices.

🎮

Gameroom
“Serious business, serious fun”, is ons motto.

👩‍💻

Flexibel werken
Flexplekken, thuiswerken en geen 9-tot-5-mentaliteit.

👨‍🎓

Opleidingsmogelijkheden
Een cursus of opleiding? DOEN, als hij nuttig is!

🥗

Lunch op werk
L
ekker en gezond eten met de lunchservice.

De sollicitatieprocedure

Overtuigd? Solliciteer direct!

Hoe kan ik solliciteren?

Laten we in een relaxte setting kennismaken. Want solliciteren is wat ons betreft niet meer de term. Liever doen we gewoon een bakje koffie, thee of fris om elkaar te leren kennen. Ben je enthousiast? Dan kunnen we niet wachten om jouw CV te zien!

Toch nog vragen?
Voor meer informatie over deze vacature kan je contact opnemen met:

Marcel van der Beek, Logistics Manager
(Tel: 088-2340381)