Alle vacatures

Operationeel Inkoper

Medior

Fulltime

Arnhem

• 32 tot 40 uur per week
• Leuk salaris tussen de € 2.700,00 en € 3.600,00
• Mogelijkheid om hybride te werken
• Enorm gezellig team!

Oké, wat doe ik dan precies?

De held op de afdeling! In deze veelzijdige rol worden talloze taken opgepakt en is het middelpunt van de actie. Van het jongleren met diverse verantwoordelijkheden tot het bieden van ondersteuning aan de tactische/strategische inkopers.

Deze dynamische positie vraagt om stressbestendigheid, initiatief, zelfstandigheid, out-of-the-box denken, diepgaand probleemoplossend vermogen, inzicht in processen en uitstekende communicatieve vaardigheden (of de wil om dit te leren).

Kortom, een uitdagende en diverse rol waarin geen dag hetzelfde is!

Hieronder een greep uit je takenpakket:

  • Bestellingen plaatsen en voorraad op peil houden;
  • Leveringen klaarzetten voor de logistieke afdeling;
  • Facturen doorsturen naar de financiële afdeling die matchen met inkoopleveringen;
  • Voorraadlijsten opvragen bij leveranciers;
  • Inkoopbehoefte checken voor locatie Oostenrijk en bestellen indien nodig;
  • Facilitaire inkopen;
  • Manco meldingen verwerken;
  • Contact en relaties onderhouden met leveranciers;
  • Onderhandelen over inkoopprijzen;
  • Mailbox; vragen collega’s en leveranciers (vragen status levering, annuleringen, product vragen, factuurvragen etc.);

Wat wij van je vragen?

Je hebt een streepje voor als je jezelf kunt vinden in dit rijtje:

  • Minimaal MBO niveau;
  • Nevi is een pre;
  • Nederland en Engels in woord en geschrift;
  • Excel is een must;
  • 1 jaar in een commerciële of administratieve functie;
  • Inkoop werkervaring is een pre.

Wij zijn opzoek naar een enthousiaste teamplayer die ook prima zelfstandig kan werken, altijd gemotiveerd is, niet bang is om zelf in actie te komen, open staat voor tips en feedback. We zoeken een collega die positieve “vibes” verspreidt binnen het team.

Als je je hier niet helemaal in kunt vinden, maar wel denkt dat je goed binnen het algehele plaatje past, schroom dan niet om alsnog te solliciteren. We worden graag overtuigd.

Wat je van ons krijgt…

Vooruit, ik kan me voorstellen dat je dit ook wilt weten:

  • Een leuk salaris op basis van fulltime (40 uur): € 2.700,00 – € 3.600,00;
  • Kilometervergoeding;
  • 24 vakantiedagen op basis van 40 uur en de mogelijkheid om bij te kopen;
  • Korting op je sport abonnement;
  • Mogelijkheid om op locatie of thuis te werken;
  • Flexibele werkuren;
  • Product korting;
  • Mogelijkheid voor scholing;
  • Leuke bedrijfsborrels en uitjes!

Bij ons kun je in een relaxte setting kennismaken. We doen graag gewoon een bakje koffie, thee of fris om elkaar te leren kennen. Denk jij bij het lezen van deze vacature: Wauw, dat wil ik! Dan kunnen we niet wachten om jouw CV te zien! Toch nog vragen? Bel gewoon Bianca 06- 82174133

Zie ik je binnenkort?

Wie zijn wij?

2Service is een dynamische en snelgroeiende distributeur van mobiele telefoon onderdelen, die al sinds 2011 actief is. Als officieel partner van Samsung, staan wij garant voor hoogwaardige onderdelen, een efficiënte distributie en een professioneel beheer van onze webshops: Mobileparts.shop en Samsungonderdelen.com. Hoewel we nauw samenwerken met Samsung, beperken we ons niet tot één merk; we werken ook samen met tal van andere bekende merken. Onze voornaamste focus ligt op het leveren van telefoononderdelen en accessoires aan reparateurs en winkels.

Onze missie gaat verder dan enkel zakendoen. Wij geloven in duurzaamheid en dragen ons steentje bij aan het verminderen van de CO2-uitstoot. Hoe doen we dat? Door de levensduur en gebruiksvriendelijkheid van mobiele apparaten te verlengen. Repareren is immers duurzaam: het zorgt ervoor dat gebruikte devices zo lang mogelijk in gebruik blijven, waardoor er minder nieuwe apparaten geproduceerd hoeven te worden.

Met trots kunnen we zeggen dat we met Mobileparts.shop marktleider zijn in de Benelux, en we zijn vastbesloten om deze positie uit te breiden naar andere delen van Europa. Bij 2Service hebben we een team van 65 enthousiaste professionals die zich inzetten om onze klanten de best mogelijke service te bieden. We hebben een indrukwekkend aanbod van maar liefst 84 merken, verdeeld over vijf productgroepen: Onderdelen, gereedschap, accessoires, toestellen en services.

Een resultaat om trots op te zijn is dat we momenteel meer dan 4.500 repair shops bedienen. Ons doel is om nog veel meer repair shops kennis te laten maken met onze kwalitatieve dienstverlening. Ben jij iemand die graag impact maakt en wil bijdragen aan duurzaamheid? Dan nodigen we jou van harte uit om ons te komen versterken in ons streven naar een groenere toekomst. Samen kunnen we het verschil maken!

Arbeidsvoorwaarden? Zeker belangrijk, dit kun je van ons verwachten.

👛

Pensioencompensatie
Eigen keus om te bepalen hoe je ermee om gaat.

💻

Laptop
Check!

🏆

Prestatiebonus
Excellent presteren betekent meer money voor jou.

🚄

Reiskostenvergoeding
Woon je wat verder weg? Dan compenseren we je graag!

💰

8% vakantiegeld op jaarbasis
Vanzelfsprekend!

🏝

Vakantiedagen
24 op fulltime basis.

🚀

Doorgroeimogelijkheden
We houden van persoonlijke ambitie en groei.

🏎

Auto van de zaak
Als je hem echt nodig hebt krijg je d’r een.

📱

Smartphone
Als je deze ook echt nodig hebt, krijg je deze ook.

🍾

Borrels en bedrijfsuitjes
Een paar keer per jaar gaan we helemaal los.

💶

Aankoopvoordeel
Yep, op producten als onderdelen, accessoires en devices.

🎮

Gameroom
“Serious business, serious fun”, is ons motto.

👩‍💻

Flexibel werken
Flexplekken, thuiswerken en geen 9-tot-5-mentaliteit.

👨‍🎓

Opleidingsmogelijkheden
Een cursus of opleiding? DOEN, als hij nuttig is!

🥗

Lunch op werk
L
ekker en gezond eten met de lunchservice.

De sollicitatieprocedure

Overtuigd? Solliciteer direct!

Hoe kan ik solliciteren?

Laten we in een relaxte setting kennismaken. Want solliciteren is wat ons betreft niet meer de term. Liever doen we gewoon een bakje koffie, thee of fris om elkaar te leren kennen. Ben je enthousiast? Dan kunnen we niet wachten om jouw CV te zien!

Toch nog vragen?
Voor meer informatie over deze vacature kan je contact opnemen met:

Bianca Cornelissen, Purchase Manager
HR@2service.nl